Ես Գոռ Սողոմոնյանն եմ։ Ես մայրենիի ուսումնական շրջանում մասնակցել եմ բոլոր նախագծերին և կատարել եմ առաջադրանքները։ Սրանք իմ ուսումնական շրջանի հանձնարարություններն են։

իմ երգը

Ուղղագրական աշխատանք ղ կամ խ

Թումանյանական բառերի բառարան․Չախչախ թագավոր

Չախչախ թագավոր հեքիաթից դուրս գրել 5 պարզ, 5 բարդ, 5 ածանցավոր բառեր։

Հովհաննես Թումանյան Պատրանք

Նոր Տարի և Սուրբ ծնունդ

Մոծակն ու մրջյունը․ առաջադրանքներ

ՀԱՄԵՐԳ

Ինչու է բանաստեղծությունը կոչվում Համերգ

Վահան Տերյան․ Արտասանում են Գոռն ու մայրիկը

գարուն

Թեստ 1 Տարորինակ հարցեր

Թեստ 2 ․Ավետիք Իսահակյան Եղնիկը

Իմ գարնանային հեքիաթը

ՍԱՍՈՒՆՑԻ ԴԱՎԻԹ․ անծանոթ բառերի բացատրություն

Սասունցի Դավիթ 5,6,7 մասեր․ բացատրական բառարան

Նկարագրիր Սասունցի Դավիթին

Դուրս գրիր այն հատվածը, որը ցույց է տալիս Դավթի ուժը և միամտությունը

ՄԱՅՐԸ․ ՀՈՎՀԱՆՆԵՍ ԹՈՒՄԱՆՅԱՆ

Թեստային աշխատանք

Իմ սուտը

Տեստային աշխատանք

Ո՞վ է հրամայում

ինքնաստուգում

Թեստային աշխատանք

Նախադասություններ կազմել

Կամակոր այծիկները

Եղեգնուհի

Փոքրիկ իշխան հատված 1

ԳԱՐՆԱՆ ՀՐԱՒԵՐԸ

Ա. դը Սենտ Էքզյուպերի. Փոքրիկ իշխանը (հատված 2)

Ջաննի Ռոդարի. Թե ինչպես կապիկները ճամփորդեցին

Ա. դը Սենտ Էքզյուպերի. Փոքրիկ իշխանը (հատված 3)

Էրիխ Ռասպե Բարոն Մյունխհաուզենի արկածները (հատված)

բջնիի մասին

Ինչպես անցկացրեցինք Բջնիում\

կամակոր թագավոր թեստ

Ես կախարդական աշխարհում